Paukkupatruunat

Täällä kertaus harjoituksissa ollessani olen ahkerasti viestitellyt freelance- toimittajan kanssa, joka julkaisee minusta artikkelin paikallis lehteen Rannikkoseudun sanomat liittyen pääosin minun tuote-esittelyyn, näkökulmaa seksuaaliterveydestä ja muutenkin hieman omasta elämästäni. 

Koen asian hyvin jännittäväksi positiivisella mielellä, koska toimittaja halusi haastatella minua siitä syystä, että olen hauskan oloinen ja mielenkiintoinen persoona pelkästään SoMe:ssa kulkevasta yritys mainonnasta (jonka vuoksi moni ryhmä poisti ilmoituksen ja jopa minut :( )

Sivuja hän rapsusteli yli 12 A5- kokoa ja varmasti lisää olisi tullutkin :D

Lehtien sensuuri sinänsä harmittaa, mutta ymmärrän sen kyllå, kun lukijoita on paljon. Mutta minkäs minä sille mahdan, jos tykkään puhua asiasta niillä omilla nimityksillään.

Linkin laitan myöhemmin.

Lukijat, ASENTO! 

TURVATTUA SYKSYÄ, LUKIJAT!

T. Korp. Jelly

Kommentit